Regulamin

Ważne informacje

1. Do hotelu przyjmowane są wyłącznie koty zdrowe posiadajace książeczkę zdrowia z potwierdzonymi aktualnymi szczepieniami przeciw chorobom zakaźnym z uwzględnieniem białaczki.

2. Koty przyjmowane do hotelu powinny mieć przeprowadzone odrobaczanie (1 na 6 miesięcy).

3. Oddawanie i odbiór kotów możliwe jest po wcześniejszym  telefonicznym ustaleniu godziny. Zawsze jesteśmy w stanie się dogadać :)

4. Nie przyjmujemy kotów agresywnych w stosunku do nieznanych im osób oraz kocic ciężarnych, w wokresie rui i posiadających potomstwo na odchowaniu.

5. Właściciel pozostawia kontakt do siebie lub osoby upoważnionej do odbioru.

6. Koszty opieki medycznej niezbędnej w razie nagłej choroby zwierzęcia pokrywa właściciel. W razie nagłego zachorowania, jeśli jest to możliwe, hotel zawsze niezwłocznie kontaktuje się z właścicielem. Korzystamy z usług wykwalifikowanego i mającego świetną renomę weterynarza, którego gabinet usytuowany jest w pobliżu hotelu. (Przychodnia Weterynaryjna Waldemar Grzechnik, ul. Bielowicza 57, 32-040 Świątniki Górne)

7. Kocia Górka znajduje się w domu prywatnym, kotki mają do dyspozycji bardzo duży pokój.

Prosimy o uszanowanie naszej prywatności i nie naleganie na "zwiedzanie". Jeśli powierzacie Państwo nam swoje ukochane zwierzątko pod opiekę - musi się to opierać na wzajemnym zaufaniu.

Przede wszystkim jednak - z myślą o dobru naszych podopiecznych - u kotków musi panować spokój, ograniczamy ich interakcję z osobami trzecimi do minimum.

8. Wpłacony zadatek podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji wcześniejszej niż 7 dni przed planowanym rozpoczęciem kociego pobytu w Hotelu.

9. Pod opiekę Kociej Górki przyjęte zostają tylko kotki, których pobyt jest w całości opłacony przed początkiem urlopu.

10. W przypadku, kiedy właściciel lub osoba przez niego upoważniona nie odbiorą zwierzęcia w terminie ponad 7 dni od ustalonej daty pobytu i do tego czasu nie skontaktują się z hotelem, nie będą przyjmować rozmów telefonicznych od właścicielki hotelu, pod numerem, który właściciel podał przy zapisie kota, lub podał fałszywe lub nieaktualne dane, uniemożliwiając kontakt ze sobą, wówczas zwierzę przechodzi na własność hotelu, a sytuacja ta równoznaczna jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1)